Kundeservice

Kundeservice til mobilbrugere

kundeservice2-03

4T er mobilselskabernes forlængede arm, når det drejer sig om det daglige arbejde med indholdsudbydere. I mindre omfang er 4T involveret i kundeservice til mobilbrugere.

Ved regningsproblemer bør du altid først henvende dig til dit mobilselskab. Se mere under Regningsproblemer?
Ved indholdsproblemer er det leverandøren, som du skal henvende dig til først. Se mere under Indholdsproblemer?

Kundeservice til mobilbrugere kan deles op i 2 hovedårsager:

Regningsproblemer

Indholdsproblemer

kundeservice2-03
kreditering-af-køb-02

Kreditering af dit køb

kreditering-af-køb-02

Har du aftalt med indholdsudbyderen, at du skal have dine penge tilbage, så foregår det ved, at pengene bliver indsat på din taletidskonto eller krediteret på din mobilregning. For at undgå svindel og forsøg på hvidvaskning af penge vil det ikke være muligt, at få pengene udbetalt direkte til en bankkonto.

Normalt gennemføres en kreditering problemfrit, men undtagelsesvis kan det forekomme, at der opstår et problem. Oplever du, at du ikke er blevet krediteret som aftalt, så skal du kontakte den indholdsudbyder, med hvem du har aftalt en kreditering. Indholdsudbyderen vil efterfølgende (med 4T som mellemmand) undersøge sagen nærmere og sikre din kreditering.

Scroll til toppen