Indholdsproblemer

Ønsker du at klage over dit køb?

Oplever du, at det du har købt af den ene eller anden grund ikke svarer til dine forventninger, og ønsker du at klage over dit køb, så bør du gøre følgende:

  • Dit telefonnummer
  • Hvornår opkrævningen blev foretaget (dato og tidspunkt)
  • Hvilket 4-cifret SMS nr. opkrævningen blev foretaget på
  • Hvilket beløb der blev opkrævet
  • Eventuelt andet, der måtte fremgå af din telefonregning i forbindelse med opkrævningen
  • Hvad er årsagen til din klage
123456
12345

Klag til din mobiloperatør

12345

Hvis din henvendelse ikke fører til et tilfredsstillende svar, så kan du gøre følgende:

  • Husk at oplyse, at du allerede har været i kontakt med indholdsudbyderen og tilbyd eventuelt at videresende e-mails fra indholdsudbyderen til kundeservicemedarbejderen.
  • Mobiloperatøren vil herefter tage kontakt til 4T, som vil foretage en nærmere undersøgelse af opkrævningen. 
Scroll til toppen